Chì culori saranu in tendenza in 2023?

culuri 2023

Hè una realità chì u culore hè una parte essenziale di a decorazione di una casa. Diversi sfumature ponu aiutà à fà una stanza pare più luminosa o più spaziosa. In l'ultimi anni, i culori preferiti è più populari sò stati quelli chì sò ligati à u mondu di a natura, cum'è a larga gamma di verdi.

Ùn ci hè micca dubbitu chì ci hè una relazione cù e sensazioni quandu sceglie un tipu di culore o un altru. Un'altra serie di sfumature chì ùn passanu mai di moda annantu à l'anni sò a larga gamma di bianchi. In l'articulu seguente vi mostramu e tendenze per 2023 in quantu à i culori.

Chì tippu di culori seranu in moda durante u 2023

Quandu si tratta di tendenzi di culore per l'annu prossimu, Si ponu fà 3 grandi gruppi:

  • Un primu gruppu di culori cercà a simplicità inseme cù a serenità di a casa. Sò culori caldi è dolci cum'è u casu di u verde suave.
  • U sicondu gruppu si riferisce à u mondu di a natura è includerà diverse tonalità verdi rilassanti. I toni di a Terra sò prisenti in questu gruppu.
  • U terzu gruppu evoca a nostalgia è include culori brillanti è intensi cum'è u casu cù u rossu.

sfumature senza tempo

Questi tipi di culori cercanu una decorazione basata nantu à a simplicità è a simplicità, per ottene un ambiente di casa chì hè calmu è rilassante. Per ottene questu, pudete sceglie trà u biancu o un verde suave senza scurdà un culore cum'è terracotta.

I toni verdi morbidi combinanu perfettamente cù un stile decorativu cum'è japandi. I culori bianchi sò ancu perfetti quandu si tratta di ottene a pace è a tranquillità in tutta a casa. Una sfumatura cum'è l'aranciu più suave si combina ancu perfettamente cù materiali naturali cum'è u legnu.

Quandu si tratta di integrà perfettamente stu tipu di tonalità o culori dolci in a casa, Pudete sceglie elementi naturali o mobili irregulari.

culori annu 2023

Toni terrestri è naturali

In tuttu u 2023, diversi culori chì ricordanu a natura seranu in moda. Dintra questa gamma, predominaranu i culori caldi di a terra, i verdi, i gialli dolci è l'aranci. Quandu si riferisce à i culori di a natura, una tonalità cum'è a terra hè ancu inclusa.

Pudete optà per un mobili chì hè di culore marrone per aduprà in a cucina. Stu culore deve esse usatu in modu moderatu è micca sopra. Questa tonalità riesce à creà una atmosfera calda è accogliente. U culore ocra hè un altru di quelli chì saranu in moda in tuttu l'annu chì vene. Pudete aduprà nantu à i mura di a stanza di a casa chì preferite. L'impurtante di stu tipu di tonalità hè di creà un tipu d'ambiente chì ricorda a natura.

In quantu à a cumminazzioni di sta gamma di culori, deve esse dettu chì i toni di a terra sò assai bè cù elementi naturali. In questu modu, pudete combine cù legnu o ceramica. Ùn vi scurdate di utilizà parechje piante per rinfurzà l'ambienti naturali tipicu di sti toni di a terra.

culori di moda 2023

culori audaci è vivi

Sì ciò chì cercate hè qualcosa di più risicatu è audace quandu si tratta di decorate a casa, Avemu cunsigliatu per optà per sfumature più intense cum'è rossu o blu. In 2023, u rossu più intensu serà in moda per ottene una atmosfera cù assai vitalità in a casa, è ancu per ottene più personalità.

I culori audaci, audaci sò perfetti quandu si tratta di mette in risaltu grandi pezzi decorattivi o accessori cù personalità. In questu modu, pudete sceglie di utilizà culori brillanti cum'è rossu o blu è combina cù un grande sufettu o un grande pittura. U cuntrastu ottenutu cù toni ligeramente più scuri hè perfettu quandu si tratta di ottene una decorazione maravigliosa. Stu tipu di tonalità intensa si combina ancu assai bè cù accessori o pezzi di stile vintage.

tendenze di culore 2023

In breve, sò i sfumaturi chì marcaranu a tendenza in tuttu u 2023. Se vulete esse aghjurnatu, ùn esitate micca à pintà e stanze di a casa cù unu di i culori descritti sopra. Comu avete vistu, ci sò sfumature per tutti i gusti, da u verde più chjaru à i toni di a terra o i culori più audaci è intensi. L'impurtante hè di sceglie u culore ghjustu è cumminà perfettamente per ottene una decorazione attuale è unica.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.