Durante u regnu di Luigi XV, u stile baroccu hè statu rimpiazzatu da u muvimentu rococò, chì hà purtatu una certa fantasia à a dicurazione. U cuntrastu è l'asimmetria eranu caratteristiche essenziali di a stile di dicurazione chì hè statu impostu in u 1720 è chì hè statu raffinatu cù l'anni passati.
l Sedie di stile Luigi XV Sò carattarizati da a so sede trapeziale è da u schienale in forma di viulinu. E so zampe appena curvate sò ancu caratteristiche. Per via di e so caratteristiche, sò eleganti è portanu molta presenza in a sala da manghjà. A quistione hè, cumu li combinemu?
E sedie in stile Luigi XV si trovanu generalmente in spaziose sale da manghjà cù un certu caratteru rusticu. Fighjate à a selezzione di foto; in a maiò parte di elle e sedie sò poste intornu à a tavulinu in legnu massicciu è grande. Questu crea un inseme di caratteristiche rustiche ma à u listessu tempu, maestosu.
Se simu fideli à u stilu Luigi XV, e sedie seranu imbottitu in vellutu; ancu se ci sò altre pruposte cumu pudete vede in l'imaghjini. Adupraremu e listesse sedie sè vulemu una sala di pranzu sobria è furmale, è sedie cù disegni è / o culori sfarenti se vulemu un spaziu più informale è "divertente".
Se pensemu à altri elementi chì ponu rinfurzà u caratteru classicu è maestosu di stu tippu di sala da manghjà, unu di i primi chì mi vene in mente hè un grande candelabru. Idealmente, deve appendesi sopra u centru di a tavula è appende abbastanza per portà luce diretta à i commensali.
Un accunciamentu di fiori Purtarà culore è naturalezza nantu à u tavulinu, un armadiu in legnu invechjatu praticità à u spaziu, mentre chì un grande spechju o grandi pitture nantu à u muru finiscinu di vestelu. Chì ne pensate di e sale di pranzu selezziunate cù sedie in stile Luigi XV? Vi piacenu?
Sianu the first to comment