Stuccu venezianu, una finitura chì ùn passa micca di moda

Stuccu venezianu

Vulete dà una nova finitura à i vostri muri? Circate una pruposta sofisticata chì ùn passa micca di moda ? U stuccu venezianu era digià usatu in Venezia in u XVmu seculu., à mezu à u Rinascimentu, è oghje cuntinueghja à esse una alternativa à dà un plus d'eleganza à i spazi interni è esterni.

Ùn hè micca una coincidenza chì stu revestimentu hè ghjuntu à i nostri ghjorni godendu una salute cusì bona. In più di cuntribuisce a stile aghjustatu à e nostre case Grazie à quellu effettu marmuratu, u stuccu venezianu Hà caratteristiche tecniche assai interessanti cum'è a so alta durabilità, a so grande resistenza à l'umidità è e so proprietà anti-muffa è antibacteriale. Motivi di vulè sapè di più nantu à stu revestimentu, ùn site micca d'accordu ?

Cosa hè u stuccu venezianu?

Stuccu venezianu hè un revestimentu chì hè ottenutu dopu l'appiecazione di a mistura composta da calce in polvere, calce spenta, polvere di marmura è pigmenti naturali. Un materiale chì oghje, grazia à e novi tecnulugii di pruduzzione, hè capace di copre ogni superficia, dendu una essenza unica è originale.

Stuccu venezianu

Chì significhemu per quella estetica unica è originale ? À u so apparenza elegante è dinamica, Senza dubbitu, pare di ghjucà cù diverse intensità di u stessu culore. Un aspettu chì dipende di parechji fatturi, cum'è u nùmeru di mani, a direzzione in quale u stuccu hè appiicatu, l'uttellu utilizatu è di sicuru a cumpetenza di u prufessore in carica.

caratteristiche materiali

Stuccu venezianu cuntinueghja à aghjunghje sofisticazione à i muri è i tetti oghje. Ma ancu Funzioni uniche chì ponu furnisce i muri cù una alta resistenza à l'umidità, un altu gradu di transpirabilità è ancu proprietà anti-muffa è antibacteriale. Scoprili tutti:

  • Hè cumpostu di elementi naturali, micca tossichi, chì dà un pocu qualità anti-muffa è antibacterial inusual in altri rivestimenti.
  • Hè respirabile è dunque assai resistente à l'umidità chì impediscenu a so accumulazione è l'apparizione di condensazione.
  • Hè un materiale di natura non inflamable chì dà pareti è tetti più grande resistenza in casu di focu.
  • Hè assai faciule di mantene; Pudete pulisce a superficia assai facilmente cù un pannu umitu.
  • Garantisce una alta durabilità. Stuccu venezianu dura perfettamente per un bellu pezzu. Puderete gode di a so bellezza senza a necessità di applicà alcun trattamentu per parechji anni.

Cumu si applica?

L'applicazione di u stuccu hè megliu per lascià sempre in manu di prufessiunali esperti. Sia a direzzione in quale u stuccu hè appiicatu, è ancu u nùmeru di mani o l'arnesi utilizati, cundizzioni di u finitu finali, cusì solu un prufessiunale pò guarantisci un bonu finitu.

Vulete pruvà e vostre cumpetenze? Sè site curiosu di amparà, pigliate nota di i passi chì vi tuccherà à seguità per esse successu in a vostra applicazione. Ùn hè micca un prucessu simplice o veloce, armatevi di pacienza!

  1. correggere l'irregularità di u muru. U muru hà crepe, buchi o residui di adesivo? Riparate è assicuratevi chì hè in perfetta cundizione.
  2. Imbulighjate u stuccu cù u pigmentu sceltu per inizià.
  3. Tagliate una prima capa fina, uniforme di stuccu. Una volta chì u muru hè cupartu, spatola di novu per finisce di lisciallu, poi permette chì u muru si secca per almenu 6 ore.
  4. Aduprate carta vetrata fina per uniformà u muru è sguassate qualsiasi bumps.
  5. applicà una seconda capa cù a cazzuola in u listessu modu cum'è a prima è lasciate secca completamente.
  6. Quandu hè seccu, applicà u terzu mantellu sta volta cù colpi irregulari per creà picculi cuntrasti. U travagliu cù pocu pruduttu è tratti brevi, lascendu qualchi spazii unfilled, poi pulisce ligeramente cù a spatola.
  7. Applica a cera in movimenti circulari per pulisce è prutegge u stuccu venezianu.

Induve l'applichemu?

U stuccu venezianu pò esse usatu sia in l'internu sia in l'esterno grazia à u so altu gradu di impermeabilità. Oghje, però, avemu da fucalizza nantu à i spazi interni, nantu à quelli chì sò più spessu decorati cù sta tecnica: salotti, bagni, saloni e stanze.

Stuccu venezianu in u bagnu

Data l'aspettu lussuosu è sofisticatu chì stu revestimentu trasferisce à e camere, di solitu truvamu principarmenti in saloni, salotti è ancu in bagni. In u primu, cum'è in e camere, Hè generalmente appiicata nantu à un solu muru, per attirà l'attenzione.

In i bagni muderni, però, hè cumunu di truvà appiicata à tutti i muri in toni neutri cum'è beige o grisgiu. In Decoora l'amemu in mezzu pareti cumminati cù qualchì materiale ceramicu in a parte bassa; micca à tè?

I bianchi, beiges è grisgi sò prubabilmente i culori più populari quandu si applica stucco venezianu. Tuttavia, i toni rosati è verdi guadagnanu sempre più prominenza in stanze cum'è u salottu o a cameras. È hè questu, perchè ùn osare cù u culore?

Ti piace u stuccu venezianu per dà culore è texture à i vostri muri ?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.