Oghje parleremu di un altru pezzu di mobuli classicu è senza tempu chì hà sopravvissutu à u passaghju di u tempu, u Sedia Mariposa o Sedia Butterfly, cunnisciutu ancu cum'è a sedia BKF dopu l'iniziali di i so creatori. Si dice chì sta sedia hè stata creata in 1938 in Buenos Aires, è chì hè ispirata da un mudellu militare pieghevule adupratu da e truppe britanniche.
Qualunque sia a so origine esatta, a verità hè chì hè unu di questi mobuli chì furnisce un toccu di distinzione à qualsiasi spaziu. Hè un mobulu di cuncepimentu chì si adatta à tutti i generi di decorazioni è stili. Pò esse inclusu in un stile nordicu è ancu in un industriale o rusticu.
Queste sedie in u so mudellu originale sò fatte cusì, cun pelle è cù metallu in a struttura. Sò assai cunfurtevuli quandu sò seduti, dunque ùn hè micca unu di quelli mobuli di cuncepimentu chì serve solu per decurà. A verità hè chì di solitu hè aduprata per creà grandi anguli di riposu, per leghje o rilassassi.
Hà quellu sguardu nomadicu chì vene da ispirazione militare, dunque hè ancu una bona opzione per terrazze, per case di campagna o ambienti rustichi è boemi. Benintesa si adatta à quasi tuttu.
Aghjustate un tessile dà à sta sedia un aspettu più delicatu è accugliente, perchè certe volte u metalu è a pelle ponu sembrà assai freddi. Ma una manta di pelliccia hè u cumplementu perfettu.
Cumu pudete vede, queste sedie si adattanu ancu à atmosfera minimalista. Oghje ci sò dighjà versioni chì vanu al di là di u coghju uriginale, cù pezzi di stofa di culori diversi. Quessi in neru sò perfetti per un stile scandinavo.
Quelli sò Altre versioni di a sedia, creendu un angulu assai particulare. Amemu u mudellu etnicu, chì hè qualcosa di assai uriginale, ancu se u disignu biancu cù quellu tappettu in una atmosfera bohema pare ancu bellu.
Sianu the first to comment