Ristabilisce mobuli antichi hè l'ordine di u ghjornu. Se vulete dà li un toccu di tendenza, pudete optà per u novu vernice metallica. Questi toni sò assai attuali, è daranu un aspettu tutale diversu à i vostri vechji mobuli.
Per fà una ristaurazione perfetta, duvete sapè cumu fà, ma duvete ancu sceglie l'ombra adatta di vernice metallica. Quelli d'argentu sò muderni è affascinanti, mentre chì quelli di rame anu un aspettu più classicu, è quelli d'oru sò sofisticati.
A prima cosa chì duvete fà per restaurà i vostri mobili in questa classe di toni, hè rena assai bè. Queste pitture devenu esse applicate in strati assai fini per ch'elli sembranu boni, cusì a superficie di u mobulu deve esse omogenea. E crepe è l'imperfezzioni superficiali devenu esse corrette cù stuccu di resina sintetica. Dopu, duvete lasciarla asciugà è sabbià torna finu à ch'ella sia perfetta. Hè un puntu assai impurtante per una fine finale perfetta.
Dopu, duvete applicà a cappotto di prima dopu avè pulitu tutte e polveri rimanenti. Per fà questu, duvete applicà un sigillatore acrilicu. Cù sta basa, ferma solu à applicà a pittura in u tonu chì avete sceltu. Pudete fà cun un pennellu è rulli, ancu se a cosa più faciule è rapida hè l'aerosol, spruzzendu in superficie à una distanza sempre uguale. Lasciate asciugà è applicate i strati richiesti finu à ottene l'effettu chì vulete.
I mobuli più moderni è di basa sò ideali cù u argentu, per dà li un aspettu industriale. Se avete sceltu l'argentu per un mobulu retro, li darete un aspettu baroccu, allora duvete aghjunghje decorazione in questu sensu. Per quelli chì scelenu i toni di rame, sò più classici, è sò ancu adatti per ambienti rustichi. L'oru hè ancu classicu ma in un sensu lussuosu.
Più infurmazione - Mobili riciclati in toni intensi
Sianu the first to comment