Salottu decoratu in una cumbinazione di turchinu è marrone

salottu marrone è turchinu

Quandu decoremu a nostra casa o u nostru uffiziu o u locu di travagliu pensemu sempre à i culori. I culori sò l'anima di a decorazione è ponu cambià drasticamente l'atmosfera di un ambiente.

Puderete pensà chì u marrone è u turchinu sò culori chì, inseme, ùn combinanu micca assai o ùn anu micca risultatu in una cumminazione assai attrattiva ... ma pruvate à mette à fiancu è vi vede cumu si vedenu bè. Per esempiu, fighjemu oghje l'opzioni per creà un salottu decoratu in una cumminazione di blu è marrone.

Aduprate blu è marrone in a decorazione di u salottu

Salottu turchinu è marrone

Hè una combinazione di culori assai stylish è ideale per decoru salotti, precisamente. Perchè? perchè li trasforma in spazii assai armuniosi. Sicondu i sfumaturi di blu è marroni chì sceglite, pudete decorate stili diversi, da un mudernu, passendu per un stile di u XXu seculu, o un stile senza tempu o qualcosa industriale. È iè, in realtà, ancu s'ellu si parla di decorazione oghje un salottu in una cumminazione di blu è marrone Eppo pudete decorate ogni spaziu cù questi culori.

E sfumature di marroni sò principarmenti usati per i muri, i pavimenti è i mobili.mentre blues pò esse aghjuntu quì è quì per armunizà. Una stanza in blu è marrone crea una stanza più viva è ancu a stanza più chjuca serà bella è stylish.

Per parechji specialisti di design d'interni marrone hè u novu neru. Sarà cusì ? Onestamente parlante, nunda ùn pò rimpiazzà u neru quandu si tratta di stile classicu, ma postu chì u marrone hè un culore neutru, pudemu dì chì va quasi bè cù qualsiasi altru, per quessa hè diventatu un amicu populari di u turchinu.

Salone classicu blu è marrone

Inoltre, ùn vi scurdate micca i dui culori sò culori naturali neutrali è chì unu rapprisenta u celu è l'altru a terra, cusì hè vera chì avè un effettu naturalmente calmante è rilassante, qualcosa chì hè sempre bonu in una casa. Hè una manera di purtà a natura in casa, u spiritu di a sabbia, u mare, a furesta è u celu. Dopu tuttu, a nostra casa hè un spaziu privatu induve vulemu a pace, induve si alluntanassi da a folla madding.

Allora, vulete digià pintà u salottu in blu è marrone ? Aghju aghjunghje alcuni mutivi più per fà a vostra scelta. In principiu, quandu u lume brilla nantu à un pezzu di mobili o un oggettu di decoru, quella cosa assorbe ogni culore in u spettru eccettu unu, chì hè u culore chì avemu in fine vede. Perchè u turchinu hà una lunghezza d'onda assai curta, evade l'assorbimentu è hè dunque u culore più faciule d'osservà (chì hè per quessa chì u mare di solitu appare blu o perchè qualchì volta ùn pudemu micca distingue trà blu scuru è neru).

Scienza da parte, l'impurtante hè questu u blu hè un culore frescu per spazi interni, soprattuttu in spazii scuri perchè injected with light and color quellu spaziu in quistione. È s'ellu ci hè assai luce naturale, blu rende a stanza brilla. È s'ellu ùn ci hè micca finestri, u blu darà naturalmente una luce è un culore à a stanza chì hè scura.

salottu cù pareti blu

I camere blu, in questu casu u salottu, sò boni per a vostra salute. Seriu, hè statu dimustratu chì a u spaziu turchinu diminuisce a pressione di sangue è a freccia di u core. I studii dicenu, pare chì assai studii, chì se una persona abita in un spaziu turchinu, li aiuta à trattà cù l'aspetti più depressivi di a vita di ogni ghjornu. È sì, aiuta ancu assai à dorme bè.

U culore blu neutralizeghja i livelli di melatonina (l'hormone chì anticipa a bughjura di a notte), è questu significa chì hè a culore rinfrescante è energizante quandu avemu a melatonina bassa in a mattina. À u listessu tempu hè ancu a culore calmante è rilassante a notte quandu a melatonina hè alta è avemu da pruvà à dorme. Hè per quessa, in più di i salotti, u turchinu hè un culore largamente sceltu da i diseggiani interni per i camere.

In casu di sti grandi mutivi ancora ùn vi cunvince à decorate a salottu cù una cumminazione di blu è marrone, Vi dicu chì u turchinu hè un culore senza limiti, cù una paleta incredibbilmente numerosa di toni è chì hè super faciule d'accoppiare cù tanti altri culori. Ovviamente, trà elli, marroni. Puderia esse perchè si cumplementanu l'altri nantu à a rota di culore? Di sicuru, u marrone hè una sfumatura scura d'aranciu chì hè opposta à u blu nantu à a rota di culore.

alegre salottu blu è marrone

Sempre senza rota di culore, blu è marrone sò prisenti in natura è li vede digià cumminendu tuttu u tempu : a costa di u mare, i boschi, e muntagne chì stendenu versu u celu. Hè una cumminazione cù l'anima, ùn pensate micca ?

S'è sin'à avà avemu cunvince voi à furmà a salottu decoratu cù una cumminazione di blu è marrone, tandu pudemu pruponi voi seguitate stu mètudu:

  • Pigliate ritratti di a stanza chì pensate à redecorate, da diversi punti di vista. Pigliate ancu e foto di e cose chì pensate di lascià quì è ignurate quelli chì saranu sbulicati in u prucessu di rinnuvamentu.
  • Pigliate e misure di a stanza è e cose è mobili chì vi lascià in questu. Misura è scrivite e dimensioni di e cose più grande chì anu da esse rimpiazzate, cum'è u divano o u rack di TV. Pigliate ancu e misure di a finestra (e) è a porta (s). Puntu tuttu.
  • Scuprite u famosu rota di culore è s'ellu l'avete stampatu hè una bona idea di appiccicà in u librettu induve avete pigliatu e note previ. Allora paragunate u culore di u mobili è u pianu cù i sfumaturi di blu o marroni cù quale pensa à pintà.
  • Sceglite trà blu è marrone per unu di elli per esse u culore principale. Questu permetterà di piglià qualchi decisione nantu à i muri, u tettu è u culore di u pianu. Cunsiderate chì questi sò i più grandi "blocchi" di culore in a stanza è chì determinaranu u sensu generale chì a stanza vi dà. In generale, i sfumaturi chjaru di un culore tendenu à fà un spaziu più grande, mentre chì i sfumaturi scuri facenu più chjucu. U cunsigliu generale hè chì, salvu chì ùn l'avete digià decisu, salvà i sfumaturi più scuri di u culore per l'accessori.
  • Selezziunate almenu dui sfumature di u culore di capu chì avete sceltu Cum'è a rota di culore suggerisce, u blu è u marrone sò quasi opposti o quasi cumplementari. U marrone hè un culore terziariu, cumminendu l'aranciu, u cumplementu direttu di u blu, cù u neru. Allora, i marroni sò spartuti trà i più rossi è i più gialli. Invece u veru blu hè un culore primariu. Diversi sfumature di blu, cum'è turchese o turchese, cuntenenu giallu per fà più verdi, o rossi per fà più viole. Sapendu cumu si creanu i vostri culori vi aiuterà à sceglie megliu i sfumature è l'accessori per cumminà o cumplementarii.
  • Aduprate biancu o avorio cum'è u vostru culore di salvezza o di fondo. Sò dui culori chì allargà i spazii è ponu elevà un tettu o copre i finestri, senza spende soldi, cusì sò ancu dispunibili opzioni per quasi ogni articulu di decoru chì cumprate. I cristalli contanu ancu bianchi, tenite in mente.
  • Sceglie elementi decorattivi grandi è chjuchi, cunsiderendu da u culore di i muri è di i pavimenti, progressivamente, versu i cortini è i divani o altre grande mobili. Hè un eserciziu: mette u grande è texturizatu prima è aghjunghje u picculu.
  • Sceglite per accentu accessori o pezzi decorattivi. Per esempiu, marrone offre calore in i pezzi di ceramica, in pietre o conchiglie o in un bonu ramu lucidatu. Pudete culurite e petre in una tazza blu, o mette cuscini blu chjaru nantu à un sufettu marrone.
  • Pudete ancu sceglite un terzu culore per dà questi accenti spiciali, sempre tornanu à a rota di culore. Per esempiu, un toccu di giallu, o aranciu, o verde scuru o rossu scuru sò assai, assai boni.

Riassuntu di qualchi altri prublemi: Comu vi vede, pudete aghjunghje u culore marrone cù mobili di lignu, o ancu cù tessili in stu tonu. U culore turchinu hà parechje sfumature, da u turchese à u blu marinu più scuru, è pudemu pittura mobili è pareti o aghjunghje à tessili simplici, cum'è cuscini è poltrone. Questi saloni vi mostraranu cumu si combinanu bè sti dui sfumature.

Se vulete chì tuttu abbia un aspettu assai mediterraneu, pudete aghjunghje assai culore biancu à i spazii. I tocchi di blu è marroni in i tessili sò più cà abbastanza per purtà a vita à ogni angulu di a stanza. Avete materiali cum'è raffia chì sò assai naturali è in tonalità calde per cumminà cù quelli blues.

salone in stile hippie blu è marrone

Un divano in tonalità marroni di cioccolatu hè a mistura perfetta per pareti blu forti. Questi dui toni si distingueranu l'una di l'altru, è pudete ancu aghjunghje più tonalità blu è grisgiu in i tessili. Hè una grande cumminazione per una stanza di caduta o invernu. Ancu s'è i muri forti ponu esse una idea risicatu, u toccu finali hè uriginale, è u cioccolatu marrone scuru si distingue più cù questi culori cumplementari.

In queste stanze vedemu una versione più suave, cù assai biancu per dà luce. U mobili di vimini furnisce un toccu naturali è assai caldu, è i tessili simplici in blu è cù stampe dà u toccu più frescu à a decorazione. Sti tipi di stanze sò perfetti per a primavera o l'estiu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.