Mercatu di Pulci di Berlinu
I mercati di seconda mano guadagnanu di più in più seguitori è ùn hè micca solu per via di a crisa; sè vulete truvà qualcosa di sfarente, un pezzu unicu, un mobulu anticu o una seria sana di cumpressa in stile retro, questi bazari di strada sò assai pratichi è arricchenti, incuraghjenu u dialogu (è u reggiu) è spessu sustenenu cun fervore i cuncettori è l'artigiani lucali; certe volte funzionanu cum'è una piattaforma per rivitalizà un quartiere o recuperà un edifiziu abbandunatu per a so eventuale celebrazione.
Si dice chì u più anticu Mercatu di Pulce hè u chjamatu «Mercatu di pulci»Di Parigi, creata in u 1885 è attualmente sparta nantu à sei ettari in a zona di Saint-Ouen. Riceve circa 70.000 visitatori ogni settimana è ci sò circa 2.000 bancarelle chì vendenu tuttu, da mobuli risturati à cartoline à articuli di a Seconda Guerra Mundiale.; Hè cumpostu di 15 sezzioni, ognuna cun un stile assai definitu, cù quella dedicata à i mobuli di l'anni 50 è 60 chì hè una di e più pupulare (l'influenza di Mad Men è u stilu definitu da e riviste principali di u settore continuà à definisce tendenze).
Détail du grand marché aux puces à Paris
Marché aux puces à Bethnal Green, Londres
Unu di i più ricunnisciuti in Londra hè quellu chì si tene un weekend à u principiu di settembre in Bethnal Green: A Fiera d'Avvene Affordable di u Judy u Sabatu è u Mercatu di Pulci di u Mobile dumenica. Hè stata fundata in u 2005 da Judy Berger, un anzianu personal shopper chì hè incaricatu di selezziunà i participanti è induve hè pussibule truvà pezzi di l'anni 20; si distingue in u mondu per eclettismu di e vostre pruposte.
U Mercatu di Pulce principale in NY, in Williamsburg
Unu di i motivi per ùn mancassi u famosu Mercatu di Pulci in Brooklyn hè u meravigliosu viste di l'East River è l'isula di Manhattan vista da a piazza principale di Williamsburg. Ogni weekend migliaia di persone venenu à vede autentichi gioielli vintage è godenu un pastu à l'aria aperta, grazia à u numeru di bancarelle alimentari chì si mischjanu trà i stand di mobuli, gioielli, vestiti, oggetti per a casa ...
Una di e curiosità relative à i Mercati di Pulci sò i affissi chì annunziate e date di a celebrazione, postu chì rendenu omagiu per a maiò parte à l'insettu chì hà cuminciatu à dà nome à questi mercati: A pulce hè diventata u simbulu divertente cù quale identificallu, cù disegni grafichi più o menu imaginativi (quellu di u dirittu raprisenta à u Mercatu di Harvard).
Più infurmazione - Tappezzi i vostri accessori in casa
Fonti - About.com, U fashionista, Mercatu di Pulci di Harvard, Digestiu di Parigi, poketu, sammydvintage, Pausa, Vestiti adeguatamente,
Un cummentariu, lasciate u vostru
Vogliu vede quellu mercatu ancu se sicuramente mi perderaghju