Cù l'arrivu di u bellu tempu in gran parte di u globu, parechje persone aspettanu di godesi l'aria aperta è manghjà in u giardinu o gode di una bona cena o barbecue cù l'amichi. Una di l'opzioni chì esistenu per avè un tavulinu in u giardinu o terrazza, sò i tavuli di picnic tipiche di legnu cù panche allungate per pusà. Per i più classici pudemu truvà i mudelli tipichi di legnu cù una forma rettangulare è panche allungate nantu à dui di i so lati, o se vulemu optà per u cuncepimentu ci sò ancu opzioni assai muderne è utili chì includenu, per esempiu, una tenda chjuca in a zona suprana.
Un mudellu chì hà chjappu a mo attenzione, hè statu stu tavulinu di picnic da a cumpagnia belga Extremis, chjamatu Table à trémie, chì hè statu cuncipitu da Dirk wynants, Hè statu creatu in legnu naturale Iroko cumbinatu cù l'acciaiu è hà u vantaghju chì hà una tenda assai utile in a zona superiore per evità i raggi diretti di u sole durante l'ore centrali di u ghjornu, chì pudemu ancu raccoglie di notte per pudè gode di u celu stellatu e notte d'estate.
Seguitendu a listessa idea, ma in un furmatu tondu pudemu ancu truvà da a stessa impresa di mobili per esterni, u mudellu gargantu, creatu da u stessu designer è chì, cum'è a tavula precedente, ci offre l'opzione di esse sottu cupertu cù un grande ombrellone chì esce da u centru di a tavula, è chì pò esse facilmente cacciatu.
Sò ancu una opzione perfetta per i zitelli, è pudemu truvà mudelli creati è cuncepiti apposta per i più chjuchi, adattati à a so dimensione è ancu cù l'opzione di pudè mette un ombrellone in u so centru per chì i più chjuchi sianu sempre in l'ombra. Sò faciuli da piazzà in ogni angulu è perfetti da pudè ghjucà, pitturà o manghjà à ogni mumentu di a ghjurnata in una zona adattata à e so dimensioni.
Fuentes: minimu, Decorazione interiore, u rigalu chì cercate
Sianu the first to comment