Innò decorate a tavola di a sala di pranzu quandu ùn hè micca usatu hè un errore. Parechje ùn facenu micca per comodità, per ùn avè da sguassà qualcosa quandu si preparanu per preparà a tavola per manghjà. Ma chì custa per sguassà un paru di dettagli da una tavula? dui minuti? Ùn sapendu micca ciò chì mette nantu à una tavola di pranzu seria l'unica scusa valida per ùn decoru micca.
I pianti è i fiori di solitu decoranu a tavola di a sala di pranzu, in ogni modu, ci sò parechje altre alternative. Alternative chì, in più di rinfurzà u stilu di a sala di pranzu, pudemu prufittà di parlà di noi stessi è di ciò chì ci piace per stampa carattere è personalità à l'inseme.
Index
Cunsiderazioni preliminari
A decorazione di una tavola di cena ùn hè micca cumplicata, ma questu ùn significa micca chì ùn ci sò micca dettagli chì duvemu guardà per piglià e boni decisioni. Perchè ciò chì ponemu nantu à a tavula hè cusì impurtante cum'è u locu in u quale l'avemu o a manera in quale u distribuemu. E quali sò e dumande chì duvemu guardà?
- dimensione di a tavola. L'uggetti decorattivi anu da avè a dimensione necessaria per ùn esse persu nantu à a tavula o ùn pareranu micca bè.
- A forma di a tavula. In una tonda, l'ideale hè di creà una cumpusizioni cintrali, mentre chì in una allungata pò esse interessante per aggrupà diverse pezzi per setti longu u bustu. E si usamu una parte di a tavula per travaglià? Pudemu spustà u settore di l'uggetti à un latu.
- U materiale è u culore di a tavola. Sè vo vulete chì l'uggetti si distinguenu nantu à a tavula, pruvate à creà cuntrasti cù materiali è/o culori diffirenti di quelli di a tavula.
- U stilu di a sala di pranzu. Utilizà ogetti chì rinfurzà u stilu di a sala di cena hè sempre una bona strategia per seguità.
- L'usu di a tavola. Chì avete aduprà a tavola di pranzu? Sè site à pusà ogni ghjornu per piglià un caffè, pò esse sensu per avè un zuccheru di design. Se l'utilizate per leghje, un paru di libri nantu à a tavula puderia esse decorativu. Se i zitelli spuntanu nantu à questu, perchè ùn avete micca una ciotola di fruttu in questu? Ci sò oggetti pratichi chì ponu ancu esse decorattivi.
a regula di trè
Quantu ogetti usemu per decorate a tavola ? Ùn ci hè micca un numeru currettu d'uggetti per decorate a tavula, ma se dà unu ti fa sentu più sicuru, duvemu parlà di trè. Trè hè u numeru magicu è ci hè una spiegazione per questu.
Avete intesu parlà di a regula di trè in a decorazione? Diversi studii affirmanu chì e cumpusizioni cù numeri impari sò più attrattivi per noi. È u numeru trè, in più di permette di creà cumpusizioni simplici, trasmette equilibriu è simetria.
Per decorate a tavola di cena, per quessa, pudete sceglie trè oggetti. Trè ogetti chì si cumplementanu è ch'elli cuntribuiscenu dinamismo à l'inseme. Cumu? Ghjucà cù diverse altezze, culori è / o texture cum'è in l'esempii chì prupunemu oghje.
Pruposte per decorate a tavola di a sala di pranzu
Avà chì sapete quantu uggetti à sceglie è ciò chì circà, l'unicu ciò chì tù Ciò chì avete bisognu hè un pocu d'ispirazione, nò? Pruposte specifiche chì pudete mette nantu à a vostra tavola di pranzu per decoru. Ti bastanu cinque?
- Vasi di diverse altezze. I vasi sò una di e scumesse più populari per decorate a tavola di pranzu. Sceglite un vasu unicu o trè di diverse altezze cumminendu in tale manera chì formanu un triangulu.
- ciotole. Un altru classicu per decorate a tavula chì, però, vi furzà à sceglie un altru ughjettu per furnisce altezza à u tuttu. Puderete pusà, per esempiu, dui o trè tazzi di ceramica di diverse dimensioni è cumplete u settore cù un vasu o una brocca. Ùn hè micca necessariu di chjappà e tazze, ma pudete fà cù frutti se vulete aghjunghje à u settore è persunalizà u centru di ogni stagione.
- Un vasu cù un set di tè. Di solitu avete un caffè o tè in dopu meziornu ? Avè una brocca, zuccheriera è tazzi nantu à a tavula vi permetterà di avè tuttu prontu per quandu hè u tempu di pusà è rilassate. E s'è avete ancu cumpletu u set cù qualchi fiori freschi? Mettite tuttu nantu à una tavola per fà più cunfortu per voi è ùn fate micca l'errore di centru nantu à a tavula; postu oblicu à ellu per un dinamismo maiò.
- Certi libri è una candela. Libri è candele formanu un grande tandem per mette nantu à una tavola di pranzu. Sceglite trè libri chì parlanu di voi è mette nantu à questi è / o accantu à elli qualchi candelabri cù diverse altezze. Pudete cumplettà u set cù una bella tazza di caffè o una caraffa di ceramica.
Avà chì sapete ciò chì mette nantu à una tavola di pranzu, hè ora di principià à ghjucà cù elementi diffirenti. principià cù oggetti chì avete digià in casa è ti piace, ci sarà sempre u tempu di cumprà unu !
Sianu the first to comment