Cacciate u carta da parati

Cacciate u carta da parati da u muru

U carta da parati hè un strumentu decorativu assai utile per pudè gode di una dicurazione versatile è originale. Tuttavia, à l'occasione pudemu avè l'uppurtunità d'avè caccià u carta da parati di una stanza è per quessa, avemu da spiegà cumu si face.

In i tempi passati decora muri cù carta da parati Era abbastanza regulare è oghje sta tecnica hè sempre aduprata in parechje case grazia à tutti i vantaghji chì furnisce.

Induve aduprà u carta da parati

Salottu cù carta da parati

Pudete aduprà u carta da parati per qualsiasi stanza di a vostra casa eccettu in u bagnu è in cucina. In bagnu ùn hè micca adattu per via di l'umidità (si deteriorerebbe facilmente) è in cucina per via di l'odori di manghjà ùn hè micca cunsigliatu di mette carta da parati. Ma invece, iè pudete aduprà per qualsiasi stanza chì preferite cum'è a vostra camara, u salottu, u salone, a camara di i zitelli è pudete ancu aduprà u carta da parati per decurà i muri di i curridori.

testiera cù carta da parati
Articulu ligatu:
Idee per decorà cù carta da parati in a camara principale

Pudete ancu aduprà u carta da parati per rinnuvà i vechji mobuli chì vulete restaurà è chì vulete dà un toccu originale è totalmente diversu. Grazie à u gran numeru di disegni è texture chì pudete truvà sia in magazzini fisichi sia in magazzini in linea, ùn averete micca prublema per truvà u carta da parati chì vi cunvene megliu, sia per i muri sia per rinnuvà i vostri mobuli.

Un strumentu versatile

A cosa bona di u carta da parati in più di a so versatilità in a dicurazione grazia à u numeru di diversi disegni chì pudete truvà in u mercatu (è chì ponu esse perfettamente adattati à u vostru stile decorativu), hè chì sì si stancu dopu un pocu di avè dicurendu una stanza cun un wallpaper specificu, pudete cambialu per un'altra diversa senza tantu sforzu.

Questa hè una di e ragioni per chì a ghjente sceglie u carta da parati per decurà e so case, perchè s'elle si stancanu, duveranu solu sceglie un altru carta da parati, caccià u vechju è aghjunghje u novu. Hè un modu assai più prezzu è più faciule per rinnuvà e camere (o vechji mobuli) di tantu in tantu. Pudete pensà à una carta da parati diversa per ogni stagione se hè necessariu!

Cambia o elimina u wallpaper

Cacciate u carta da parati

Si avemu stancu di carta verniciata chì avemu in qualchì zona di a casa, è vulemu cambialu o pinghje u muru, prima di tuttu duveremu caccià a carta chì avemu. Per questu vogliu darete alcuni picculi cunsiglii per chì questu compitu sia più faciule è ùn diventi micca una lunga avventura tediosa.

U truccu principale hè in inumidisce a carta abbastanza da chì si stacca facilmente da u muru senza avviare u gesso o lascià picculi pezzi appiccicati, per questu pudemu aduprà diversi metudi:

  • Acqua sapunata: U modu più sèmplice è u più economicu hè di preparà un seccu d'acqua calda o tiepida cun detergente è applicallu cù un rullinu o una grande spazzola nantu à u carta da parati. U lascemu agisce per qualchì minutu, o finu à vede chì hà cuminciatu à addulciscesi è po pudemu cumincià à sbuchjelu cù l'aiutu di una spatula.
  • tempiu: Seguendu a stessa tecnica di l'usu di l'acqua sapunata, duvemu appiccicà temperamentu nantu à u nostru muru stampatu cù un rullinu o una spazzola, è aspettà chì si ammorbidisca prima di cumincià à strappà a carta.
  • Spogliarellista a vapore: l'opzione a più prufessiunale chì avemu hè l'usu di una spogliarellista di vapore, hè una piccula macchina elettrica chì riscalda l'acqua in un tank è a trasforma in vapore. Questu hè applicatu nantu à u muru cun un tipu di ferru chì hè applicatu nantu à u muru per ammorbidisce è staccà a colla. In listessu tempu chì si applica u vapore, a carta deve esse sbuchjata cù a spatula.

Cù qualsiasi di questi metudi, deve esse tenutu in considerazione chì u gesso sottu à u carta da parati si ammorbidirà, dunque dopu si duverà esse lasciatu à l'aria per ùn soffre danni.

Cacciate u carta da parati passu à passu

Eliminà u carta da parati cù u raschiatore

Ancu se in u puntu precedente vi dicu cumu per rimuovere u carta da parati, dopu vogliu parlà di voi un passu à passu in modo da pudè rimuoverlo senza prublemi è senza implicà un travagliu troppu cumplicatu. Per questu passu à passu avete bisognu:

  • Detergente per lavà i piatti
  • Vechji tessuti per u pavimentu
  • Un matita
  • Solvente per rimuovere u carta da parati
  • Un strumentu per grattà u wallpaper
  • Una buttiglia spray
  • Un pannu
  • Una spatula
  • Una spugna

Passu per passu per caccià u wallpaper

Carta da parati florale in tonalità pastel

  1. Pone vechji tessuti nantu à u pavimentu in modu chì tuttu ciò chì cacciate da u muru fala. Cacciate e placche d'interruttore è e prese elettriche da i muri. Tagliate a putenza di a stanza induve puderete caccià u carta da parati.
  2. Aduprate una matita per creà picculi buchi in a carta murale cusì chì a suluzione penetra facilmente attraversu a parte adesiva.
  3. Ci sò soluzioni preparate cummerciale per rimuovere u carta da parati, ma pudete ancu aduprà acqua calda solvente per rimuovere u carta da parati. Mettite a soluzione in u spray bottle. L'acqua deve esse calda dunque hè ideale chì mischiate a soluzione in poche quantità.
  4. Aduprate u spray bottle per impregnà u muru è esse capace di caccià facilmente u carta da parati, ma duverete lascià l'acqua nantu à u muru per circa 15 minuti prima di caccià u wallpaper.
  5. Catturà u carta da parati da un angulu inferiore è tira in su. Aduprate un cultellu largu per pudè sminticà a carta. Ripetite e tappe sopra finu à chì avete eliminatu cumpletamente tutta a carta.
  6. In un bucket, mischjà una cucchiaia di detergente per piatti cun acqua assai calda è cù una spugna pulite bè i muri per caccià tutte e tracce di adesivu da u wallpaper. Infine, risciacquate i muri cù acqua pulita è asciugate cù un asciugamanu.

Eliminà u wallpaper senza acqua

Se ùn vulete micca aduprà l'acqua per rimuovere u carta da parati, ùn mancate micca questu modu per rimuoverla cù un mutore à vapore. Grazie à e canali YouTube di Carol, fata è cuscus, pudemu vede stu grande passu à passu senza parechje complicazioni. Ùn mancate micca!


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Carta da parati in caffeina dijo

    Gran postu! Ancu s'ellu vogliu nutà chì questu hè veru per a maiò parte di i wallpapers, ci hè un tipu di materiale chì ùn hè micca bisognu di travagliu. Hè chjamatu carta tissue non wowen o non-woven. Havi a particularità chì hè assai faciule da mette, postu chì avete solu incolla u muru, micca a carta, è assai faciule da sguassà. Facile cum'è alzà un angulu è tirà fora. Senza acqua, senza raschi, senza machini, Rapidu è faciule.

    Grazie!

  2.   Massimo bassi dijo

    Complimenti per l'articulu. Belli ritratti.