La mischju di mobili antichi è muderni Hè qualcosa di assai originale, è chì pudemu vede più è più regularmente in decorazioni. I mischi sò una tendenza, ma micca tuttu: una cumminazione senza successu pò esse un disastru esteticu; Per d 'altra banda, quandu avemu culpitu a chjave dritta, truvamu cumpusizioni cum'è originali quant'è belli. Puderemu vede chjaramente in u cumbugliu di vechji tavule è sedie muderni, chì discuteremu in questu post.
Diceremu, prima di cuntinuà, chì a riutilizazione di u mobili chì hà digià una longa vita hè un altru modu di mustrà un cumpurtamentu ecologicu è rispettu di l'ambiente. Una idea magnifica per parechji è varii motivi.
U locu ideale in a casa per osà stu tipu d'esperimentu hè a sala di pranzu. Un tavulinu grande, solidu, di stile classicu, convenientemente restauratu, ùn deve esse circundatu da sedie di u listessu stile. Forse si merita un toccu più mudernu. A serietà di a grande tavola per pranzi è riunioni pò esse alleggerita da a freschezza di qualchi belli sedie in stile contemporaneo, ancu di plastica o di metallu. U risultatu hè stupente è assai criativu, è captivarà i più scettici. Eccu alcuni esempi:
Index
in cerca di cuntrastu
Cum'è i spazii in una casa, i mobili prufittà ancu di a ricchezza chì eu cuntrastu. Hè u megliu antidotu contr'à a monotunia è l'avè. I tavulini antichi sò generalmente esteticamente sobri: scuri, voluminosi, compacti... In ogni casu, sta pittura pò esse trasfurmata cumplettamente solu aghjunghjendu uni pochi di sedie cù un disignu mudernu è culori brillanti.
Ùn hè micca un parè, ma una realità verificata: u cuntrastu si prisenta quandu ci sò elementi diffirenti l'una di l'altru, chì pruvuca un interessu in u disignu in u sguardu di l'osservatore. À u listessu tempu, stranu quantu sona, u cuntrastu serve ancu com'è a ligame trà dui elementi apparentemente opposti: u grande è u picculu, u lume è u bughju, u vechju è u novu...
Cumu ottene un cuntrastu equilibratu? L'illustremu attraversu l'esempii di l'imaghjini chì sò nantu à sti paragrafi. In a foto à a diritta, a scumessa hè chjara per u culore (tavola scura è sedie bianche cù cuscini rosa) è per u cunfrontu trà u classicu è u mudernu.
In l'imaghjini di a manca, a pruposta hè più sottile, postu chì si faci in un ambiente totalmente neutrale. Una dimustrazione chì sti vechji tavulini, quelli chì ùn sò più fabbricati è sò assai difficiuli di truvà, ponu esse inseriti in armunia in una decorazione di stile nordicu cù l'aiutu inestimabile di stu settore di sedie di metallo biancu.
Disegni classici cù un toccu rinfrescante
Ci hè una massima chì guverna u mondu di l'arti, ma chì pò ancu esse appiicata à altri spazii cum'è a moda o a decorazione: u classicu ùn mori mai. Hè vera, hè ancu vera chì nunda ùn ci impedisce di dà li una nova vita, di sparghje una nova luce o un sguardu diversu. Ùn ci hè nunda di scrittu annantu à questu.
Parechje pò cunsiderà chì mischjà una tavola classica, quasi monumentale in u caratteru, cù altri elementi senza nubiltà hè pocu menu di un sacrilegiu. In ogni casu, qualchì volta hè precisamente u megliu modu per mette in risaltu u so valore, paradossale quant'ellu pare. Boni esempi di sta idea avemu in l'imaghjini sopra:
A manca, un tavulinu cù gammi chì diventanu culonni in forma di animali. Puderia esse una tavola di re; à a diritta, un disignu di legnu solidu cù gambe girate è motivi vegetali intagliati. mudelli maestosi. Circundendu cù sedie troppu simplici puderia esse quasi un insultu.
Ma in stu casu, ùn hè micca cusì. Ombratu da a prisenza aristocratica di a tavola, e sedie acquistanu automaticamente un rolu totalmente secundariu. Sè avemu a furtuna di avè unu di sti ghjuvelli in casa, ùn ci hè bisognu di cumplicà à circà mudelli troppu specifichi. In questu casu, i sedie devenu assume u rolu di un attore secundariu degnu.
Petite ode à l'éclectisme
L'eclettismu hè spessu definitu cum'è un stile mistu chì beve da diverse fonti è stili. Precisamente per questu mutivu, ci sò parechji chì cunzidenu chì ùn hè micca veramente un stile è tendenu à aduprà u terminu "ecletticu" in un tonu pejorativu.
Hè vera chì u A linea trà una opera d'arte eclettica è un pastiche pò esse bella.. È ancu assai subjective. Ciò chì pare horrible à certi, altri u cunsidereghjanu maravigliu. È vice versa.
Imaginemu chì avemu trovu unu di quelli belli vechji tavulini in un mercatu di pulci o un anticu. L'avemu compru è l'avemu purtatu in casa, pienu d'illusione. Cumu fà a stella di a nostra sala di pranzu o di u nostru salottu ? A risposta hè Cercate una cumminazione cù elementi chì sò stranieri à u vostru stile naturali, ancu antagonisti.
In novu, vultemu à l'imaghjini, chì illustranu stu cuncettu assai megliu cà e parolle. À a manca vemu un tavulu di lignu classicu, nunda di statu, ma classicu in apparenza. Circundendu cù sedie chì puderanu esse più adattati per un giardinu o una terrazza, accentemu u caratteru "vechju" di a tavula è, à u stessu tempu, dotemu l'inseme cù una unità inespettata. Tuttu si adatta.
Ma l'esempiu più visuale hè quellu di a manca. In questu casu, sò mischiati sedie in culori brillanti è cù disinni assai diffirenti, cusì chì ognunu hè sfarente di u precedente, cusì chì ogni membru di a casa pò sceglie u so favuritu. Una pazzia piacevule chì ci mostra una manera originale di persunalizà i lochi in a sala di pranzu.
CONCLUSIONES
A manera di cunclusioni, diceremu chì a cumminazzioni di vechji tavule è sedie muderni diventa una risorsa estetica insospettata chì pò dà risultati magnifichi. Un truccu chì parechji decoratori tiranu fora di i so cappelli per stupirà è maravigliate, è ancu una manera di dimustrà chì, quandu si tratta di decorazione, chì "tuttu hè digià inventatu" ùn hè micca validu. Ùn avete mai à dì l'ultima parolla.
Lòggicamenti, u successu o fallimentu di sceglie u settore dependerà parechji fattori funzioni supplementari chì vanu oltre i materiali, i culori è i stili. In questa equazione micca sempre simplice, a dicurazione di a casa o di a stanza specifica induve andarà u set, i bisogni di u spaziu di a nostra casa, a nostra capacità ecunomica (alcuni vechji tavulini ponu valenu una vera fortuna) è, da tandu, a nostra creatività. è bonu gustu.
Images - Terapia di l'Appartamentu
Sianu the first to comment